Netwerkevent

Dit event is in 2013 in het leven geroepen door de alumnivereniging om een avond te creëren waar je concreet aan de slag kunt gaan met de verschillende mogelijkheden binnen de diverse werkvelden van ASW. Een avond die de stap van (bijna) afgestudeerde ASW’er in het studentenleven naar het professionele werkende leven een beetje moet vergemakkelijken, doordat er handvaten worden aangereikt om de verschillende aspecten van deze overgang te verkennen. Er is tijdens het event een aantal vertegenwoordigers van verschillende bedrijven en instellingen, die een logische stap zouden kunnen zijn als vervolg op je domein of master-aansluitprogramma binnen de studie ASW. De vertegenwoordigers kunnen je van alles vertellen over het werkende leven, mogelijke stages, de sfeer binnen het bedrijf of de instelling of de aard van de werkzaamheden. Tijdens een informele borrel kun je personen spreken en misschien zelfs contactgegevens uitwisselen met mensen die later toegang zouden kunnen geven tot het werkveld van jouw interesse. Ook is er een inloop voor het checken van je sollicitatiebrief en/of CV en wordt je geïnspireerd om op een positieve en gemotiveerde wijze aan de slag te gaan met je toekomst!