Bekijk hieronder de foto’s en omschrijving van ASWij van 5 april 2018 in Akhnaton, Amsterdam.

Dit evenement is gezamenlijk georganiseerd door Alumnivereniging Immensa, de bacheloropleiding ASW en Studievereniging Pegasus.

De verschillende onderdelen van het evenement behandelden de identiteit en samenhorigheid van de ASW community.

Allereerst werd er gesmuld van overheerlijke roti, verzorgd door Mina Lachman (onderwijsbureau ASW) van De Roti Corner Almere – à la Mina.

Hierna is met gasten Maryam Babur (opleidingscoördinator ASW) en Bernard Kruithof (oud-hoogleraar ASW) de identiteit van de ASW community besproken. Host Laurens Buijs (docent ASW) verzorgde een inkijk in persoonlijke gebeurtenissen, levenslessen en sociaalwetenschappelijke perspectieven waaruit de identiteit van de sprekers en de ASW community te vormen is.

De afsluitende borrel met live muziek gaf gelegenheid voor alumni, studenten en staf van de opleiding om na te praten over de inspirerende verhalen en eigen perspectieven op het thema identiteit.

Achteraf was het een geslaagd evenement dat mogelijk een vervolg krijgt, waarbij we hopen nog meer inspirerende leden van de ASW community bijeen te brengen!